recuerdos-de-valladolid.reismee.nl

ha sido un tiempo / It’s been a while

Het is alweer een tijdje terug sinds ik mijn laatste blog heb geplaatst (lees; 2 maanden)

Ik kan alvast vertellen dat er snel een leuke blog over 4 dagen Madrid samen met mijn moeder komt, die mij 1.5 week terug is komen bezoeken hier in Valladolid. Nu eerst een kleine samenvatting over de maand juni, met ook een fotoalbum met leuke plaatjes van de kids (& mij)!

Na mijn weekendje Zamora begon op maandag de werkweek weer. Maandag was ook meteen de eerste dag dat we naar het zwembad konden. Het was nog wel een beetje koud, maar we hadden er toch wel van genoten. We gingen op donderdag naar de bibliotheek om nieuwe boeken te halen en de andere weer in te leveren. Toen kregen we ook een kleine zomerse regenbui, dus moesten we even schuilen voordat we terug konden lopen naar de bushalte.

Op vrijdag begon ik me helaas niet zo fit te voelen, verkouden beetje hoesten en helaas een kleine verhoging… Gelukkig was het geen corona, maar ik had het hele weekend in mijn bed besteed. Na het weekend gingen we er weer volop tegen aan, heerlijk naar het zwembad of gewoon lekker buitenspelen als het toch ietsjes te fris was.

Op zaterdag 12 juni waren we barbecueën bij Maite en haar gezin, Maite is een vriendin van Veronica en de directrice van Marco’s school. Op zondag 13 juni gingen we naar Leon, waar Nana woont (Veronica’s moeder). Hier hadden we lekker geluncht en een beetje rondgewandeld door het centrum. Ook hebben we een leuke foto met z’n allen gemaakt.

De week daarna hadden we helaas veel last van regen, de zogenoemde ‘summer storms’, dit was natuurlijk niet zo lekker. Op zaterdag had ik een gezellig oppasavondje zodat Veronica en Sergio samen uiteten konden. De jongens en ik hadden een film gekeken en daarna was het tijd om de tanden te poetsen en naar bed te gaan.

In week 13 kreeg 2 leuke kaartjes uit Nederland, wat natuurlijk super lief is. Verder was de week niet heel speciaal en hebben we vooral lekker buiten gespeeld of gezwommen. Helaas begon mijn zaterdag niet zo best, ik werd super misselijk wakker. Gelukkig ging het langzaam aan ietsjes beter en ben ik op pad gegaan naar het centrum. Klein beetje geshopt en een lekker ijsje gehaald. De dagen erna was ik jammer genoeg nog steeds niet helemaal fit, maar de routine bleef doorgaan. Op 30 juni had Luca zijn laatste schooldag en nu gaat hij sinds 1 juli elke dag naar Summercamp. Marco gaat nog wel naar kidsgarden tot aan het begin van het nieuwe schooljaar, dan gaat hij naar de grote school.

Dat was de maand juni kort samengevat, binnenkort komt er een blog over het begin van de maand juli online. Daarna volgt er nog een blog over Madrid en dan alweer de laatste blog van mijn verblijf hier in Spanje.

Zie het fotoalbum voor meer foto's!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!