recuerdos-de-valladolid.reismee.nl

Here I go!

Hoi allemaal,

Morgenochtend vroeg ga ik beginnen aan mijn au pair avontuur. Helaas ga ik nog niet naar Australië, want de grenzen daar zitten nog dicht. Ik ga nu voor 3 maanden naar het mooie Spanje, daar ga ik wonen bij een gezin met twee jongens van 5 en 3, in Valladolid. Dit is allemaal in een hele korte tijd geregeld, ik weet pas sinds 12 maart dat ik bij hun ga au pairen.

Ik heb er super veel zin in en kijk uit naar een mooie tijd, met mooi weer hopelijk. ? Morgenochtend vroeg opstaan want ik moet om 7.45 uur inchecken. Nu voelt het nog niet helemaal echt, maar dat komt denk ik pas als ik eenmaal in het vliegtuig zit.

Via deze blog houd ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte, rechts onderin kun je je ook inschrijven voor meldingen als ik iets heb geplaatst. (wel doen hoor ?)

Groetjes Zoë

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!